През април 2006 второто електронно издание на Българска енциклопедия „А-Я“ е включено в проект за бизнес абонатите на най-големия мобилен оператор в България М-Тел. 30 000 е тиражът, подготвен по поръчка на най-големия мобилен оператор в България. Мобилтел ще включи енциклопедията в пакет за подарък за своите бизнес клиенти. Маркетинговият мениджър на сегмент „Корпоративни клиенти“ в М-Тел Христо Попов сподели: „Кампанията ни стартира в края на март и ще бъде една от най-приятните пролетни изненади. Решени сме да сюрпризираме корпоративния бизнес освен с перфектни и разнообразни услуги, така и с полезни комплименти и екстри – лично за тях и за екипите им.“ Осъществяването на проекта се дължи на усилията на издателите на електронната енциклопедия – Книгоиздателска къща „Труд“ и Сирма медия.
